HTML

Napi szórejtvény

Új nap, új rejtvény. Játék a szavakkal: néha fél percre, néha elvitelre egész napos kivitelben.

Olvasd el a szabályokat!

Küldj rejtvényt: napiszorejtveny@gmail.com

Kommentelj!

rajongj a fácsén!

120. rejtvény

2010.10.25. 05:00 :: AMáDé

Mivel még mindig nem vagyok képes kitalálni a por___gombát, ezért bosszúból íme egy gagyi rejtvény:

gatya___tárcsa

 

Aki be meri spoilerezni nekem *ide* a por___gomba megoldását, azt ezer évre kitiltom a blogról gyűlölni fogom rejtvényfejtő táborba küldöm!

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (0/5)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napiszorejtveny.blog.hu/api/trackback/id/tr632395806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AMáDé 2010.10.25. 19:43:51

na, azért meg lehetne fejteni már :)

adéliusz 2010.10.25. 20:28:09

Gumi!?
nem hittem volna, de gondoltam egy próbát megér, hátha van ilyen szó(gatyagumi), és a google igazolt!:)

adéliusz 2010.10.25. 20:31:13

Gumi?!
Nem hittem volna, hogy van ilyen szó (gatyagumi),de gondoltam egy próbát megér, a google-igazolt.:)

AMáDé 2010.10.26. 23:32:10

@adéliusz: attól még nem az, hanem sokkaljobb :)
süti beállítások módosítása